Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 grudnia 2009

KOPERTY CZEKOLADOWE

Koperty powstały dziś z potrzeby chwili, ostatnio kupiłam kilka sztuk mrożonego ciasta francuskiego i kończyła się ich ważność, więc postanowiłam wszystkie zużyć. Mimo, że wypieków było sporo zniknęły w jeden wieczór ;) Banalnie prosto i szybko.
Z jednego ciasta wychodzi ok. 16-20 ciasteczek, w zależności od wielkości (można też zrobić mniejsze, wtedy będzie więcej).

- 1 opakowanie mrożonego ciasta francuskiego (ja użyłam 275g - 25x42cm)
- krem czekoladowy lub czekolada


Ciasto francuskie rozwinąć razem z dołączonym pergaminem, pokroić je w prostokąty, na każdy nałożyć po 1 łyżeczce nutelli lub położyć kostkę czekolady. Brzegi ciastka posmarować wodą i zlepić jak pierogi lekko dociskając. Ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, naciąć delikatnie na górze, można też posmarować roztrzepanym jajkiem.


Piec w nagrzanym do 200 stopni piekarniku przez 18-20 minut. (aż się zarumienią).

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Tak jest to bardzo prosty przepis i smaczny.Ja robię w różnych wersjach tj z jabłkiem i miodem,gruszką ,brzoskwinią,serem białym jak i żółtym, z mięsem tez.Polecam i serdecznie pozdrawiam autorkę blogu.Bardzo panią podziwiam i uczę się od pani.Dziękuję za piękne przepisy,które są bardzo smakowite i inspiracje wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za bardzo miły komentarz, aż chce się zamieszczać nowe przepisy wiedząc, że dla kogoś są inspiracją i są z powodzeniem wykorzystywane :) Pozdrawiam i życzę samych udanych wypieków!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...