Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 sierpnia 2010

MUFFINKI ŚLIWKOWE

Wilgotne w środku, mocno owocowe, z chrupiącą słodką skórką na górze, a zarazem bardzo lekkie... Idealne...
Przepis znalazłam na blogu Muffingirl.


Składniki na 12 sztuk:
1,5 szkl. mąki - 200g
3/4 szkl. cukru - 130g
1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
2 łyżeczki cukru waniliowego

1 jajko
55ml oleju
3/4 szkl. mleka

170g śliwek pokrojonych w kosteczkę

Do miski wsypać mąkę, cukier, cukier waniliowy, proszek do pieczenia i sodę, dokładnie wymieszać.
W drugim naczyniu połączyć jajka z mlekiem  i olejem.
Do produktów sypkich wlać płynne, dodać śliwki i wymieszać.
Piec 20 minut w 180 stopniach. (u mnie 25 minut)

Smacznego! 


3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają :) Cieszę się, że skorzystałaś z mojego przepisu. Pozdrawiam serdecznie - muffingirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebo w gębie :) Zgrzeszyłam z nimi, oj zgrzeszyłam :) Pychota i na stałe zostają w moim zeszyciku z przepisami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam smakowały Martuś. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...