Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

MUFFINKI KAWOWE Z CZEKOLADĄ

Mając już tylko 1 jajko w lodówce, szukałam w zeszycie przepisu na kolejne, czwarte już w tym tygodniu muffinki. Przepis Czarownicy był strzałem w dziesiątkę i to nie tylko z powodu jednego jajka ;) Zmniejszyłam tylko ilość cukru i dodałam pół łyżeczki sody zamiast proszku  do pieczenia.
Mufiiny są idealne, ciemne, mocno kawowe, z moją ukochaną czekoladą. Trochę przypominają "mokre" ciasto brownies, po prostu niebo w gębie.
 

Składniki na 12 sztuk:
2 szkl. mąki
2 łyżki kawy rozpuszczalnej (ja rozdrobniłam ją w moździerzu i przesiałam przez sitko)
3/4 szkl. cukru
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
1/4 łyżeczki soli
1/4 łyżeczki cynamonu (niekoniecznie)

1 jako
1 szkl. mleka
120g masła lub margaryny

1 tabliczka czekolady (mogą być 2)

Wszystkie suche składniki wsypać do miski, wymieszać. Osobno połączyć jajka z mlekiem i rozpuszczonym masłem, przelać do produktów sypkich, wymieszać. Dodać pokrojoną na małe kawałeczki czekoladę i wymieszać. Piec 20 minut w 180 stopniach.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Świetne są te muffinki, dodaję do ulubionych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, te muffinki uwielbia cała moja rodzinka ze mną na czele :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...