Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 grudnia 2009

ŚLIMACZKI Z SZYNKĄ I SEREM

Przepis jest banalnie prosty, farsz można komponować w dowolny sposób. Ja dziś zrobiłam ślimaczki z szybką, serem i przyprawami, idealnie pasowały do botwinki. Samo przygotowanie trwa do 15 minut, drugie tyle pieczenie, więc błyskawicznie mamy sycące i pyszne danie. Polecam!
Z jednego opakowania 25x42cm wychodzi 12-14 ślimaczków (zależy jak grubo pokroimy). 




- opakowanie ciasta francuskiego
- 15-20 dkg szynki
- 15-20 dkg sera żółtego
- zioła prowensalskie
- papryka słodka mielona

Ciasto wyjęte prosto z lodówki rozłożyć wraz z dołączonym pergaminem (pozostawić go na czas przygotowania). Pokroić w kostkę szynkę, zetrzeć na grubych oczkach tarki ser żółty, nałożyć na ciasto, pozostawiając 1-2 cm pasek na końcu, który zlepi rulon (ja smaruję lekko wodą), posypać przyprawami i zawinąć jak roladę.



Kroić plastry grubości ok. 1,5cm i układać na blaszce w małych odstępach.



Włożyć do nagrzanego piekarnika do 200 stopni i piec 15-20 minut, aż się zarumienią.



Smacznego!

8 komentarzy:

  1. Dziekuje.... już mam na jutro obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziękuję za komentarz i życzę smacznego! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiadek na dziś w sam raz :] Szybko i smacznie :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz! Cieszę się, że smakowało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesto je serwuje, szybko schodza ze stołu, dzieki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś zrobiłam je pierwszy raz, muszę powiedzieć, że to może być popisowe danie, szybko, pięknie, interesująco i baaaardzo smacznie. Dziękuję. Przepis na stałe zagości w moim menu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem proste rzeczy są najlepsze, prawda? :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...