Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 grudnia 2010

ŚWIĘTA ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH...

Święta, święta i po świętach...
Przyszedł czas na podsumowanie wypieków świątecznych. Tak więc poniżej zamieszczam listę wypieków, które udało mi się przygotować na tegoroczne Boże Narodzenie. Może to będzie dla Was inspiracją co przygotować w następnym roku :)

ORZECHOWIEC

SUPER PUSZYSTY SERNIK

RUMOWIEC

MAKOWIEC

MIGDAŁKI

PIERNIKOWE CHOINKI

 PIERNICZKI

ROŻKI BUDYNIOWE

CIASTKA Z DŻEMEM tzw. KOCIE OCZKA

PIERNIK Z NADZIENIEM ORZECHOWYM

Na Mikołaja pod choinką czekał talerz pełen łakoci:

A dla całej rodzinki zapakowałam słodkie upominki...

...do których dołączyłam także szydełkowe aniołki:
więcej zdjęć na moim drugim blogu: PASJE MANUALNE


Korzystając z okazji chciałam  życzyć Wam wszystkiego co najlepsze w nowym 2011 roku!!
Dziękuję za odwiedziny, komentarze, e-maile i spotkania z czytelnikami mojego bloga w 2010 roku!
Niech kolejny rok będzie lepszy od poprzedniego!
Happy New Year!!

3 komentarze:

  1. Oj, gdyby tak chociaż połowy tych słodkości spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh :) A ja miałam okazję spróbować wszystkiego z tej serii :D
    Wszystko przepyszne, a moim faworytem były migdałki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze :)
    Domyślam się kto jest Anonimową osobą, bo pamiętam kto tak wychwalał migdałki ;)
    Pozdrawiam gorąco!!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...