Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

WYPIEKI WIELKANOC 2012

Kochani!
Dziękuję Wam za wszystkie życzenia! Ja również chciałabym złożyć Wam życzenia Wielkanocne:


 Baranek to dzieło mojej prawie 5,5 letniej córki :) Prawda, że uroczy? :)


W tym roku na Wielkanocnym stole pojawiły się tradycyjnie:

 MAZUREK WIELKANOCNY
ciasto miodowe, nasączane kawą z rumem, krem z manny


SERNIK ZE ZŁOTĄ ROSĄ 
puszysty sernik z pianą i słodkimi kropelkami rosy

bardzo puszysty sernik przypominający w smaku "ptasie mleczko"

jedno z najlepszych ciast jakie do tej pory robiłam, pojawia się zawsze na wyjątkowe okazje
tym razem w wersji z wiśniami w żelu

Czekoladowy biszkopt z kremem nasączony dużą ilością rumu
 SERNIKOMAKOWIEC
Doskonałe połączenie sera i maku na słodkim chrupiącym spodzie
udało mi się ocalić ostatni kawałek do zdjęcia ;)


KREMÓWKI PAPIESKIE
zdjęcia niestety nie mam :(

Zobacz też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...